Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Ronny - 8 oktober 2009 23:04

var upp i tisdags o tittade på leo..såg riktigt fin ut..har ju haft bilder ute på pixbox sen dess..verkar vara en riktig

pigg sak...jesper hade nån fundering på att kastrera...skriker visst hela tiden han körs..vill ta hem o prova själv ett tag först..har gjort i ordning märrarnas hage o så att de kan gå in i uteboxarna har även köpt en el u

pp värmd balja...så tanken är att de ska klara sig där i vinter...kör.de melvin en liten sväng idag..känns mkt piggare nu undrar hur länge han haft känning av musklerna..det var otroligt länge sen han låg på som han gör nu..de andra häst.arna får vara ett tag..två av mina hovslagare är i usa...o min räddare i nöden har ledigt o jagar älg...face ska vi ta blodprov på i morgon så får vi se hur värdena ligger nu..lycka o leia har jag särat på ..tycker lycka ser sliten ut o leia är ju stor o ordentligt rund om magen..så då får mammi vila ska ju föla igen till våren får nog vila nästa år..o kanske jag kan betäcka henne med fakse när hon inte har föl vid sidan...har fått för mig att de skulle passa bra ihop...mvh ronny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards