Alla inlägg under juni 2011

Av Ronny - 27 juni 2011 13:38

leo hamna ute i spåren i starten fick backa sig sist  men gick otroligt bra över upploppet..mkt nöjd...han är nu anmäld till p21 lopp på fredag i sk...20 m tillägg..blir spännande...beslöt mig igår för att betäcka hjoggstjärna ..så nu är hon betäckt med eder..kunde inte hålla mig utan har köpt mig en hund till..en blandras..mamma är terv o pappa en border collie blandning...mvh ronny

Av Ronny - 20 juni 2011 19:26

är numera ägare till en bmw..måste prova köra diesel, därför blev det ingen subba..verkar vara en riktigt rolig bil..drar faktiskt mkt mindre soppa o var fin att dra finka med två hästar...ja på lördag startar leo i sk...2140 auto..är alltid lika roligt o ha start häst i sk midsommardagen ...hoppas han är så bra som han känns hemma nu..startar från spår 8 så vi får väl se hur loppet blir...har även fått kattungar..4 st ganska söta...mvh ronny

Av Ronny - 7 juni 2011 00:08

leo gjorde ett kanonlopp o blev fyra på nytt rekord 15 blankt 2140a...mkt mkt nöjd...per var oxå nöjd...när jag kom hem höll ljusgnista på föla i hagen..blev lite orolig när jag kom ner så jag tog in henne o sen tog det inte lång stund så var lilla yxbacka svea född..svea ...för sveriges nationaldag...tredje fölet som jag fött upp som är född just denna dag..mvh ronny

Av Ronny - 5 juni 2011 01:10

blir otroligt spännande..känns väl inte som bäst för dagen..inte här hemma i allafall...spår två bakom bilen 2140...har varit upp med hästar på sommar betet...valle kändes dunder fin i ett jobb här hemma..hjoggstjärna har börjat jobba i hop sig lite grann men det tog ett bra tag o mkt stegringar o hon visade ett riktigt sto humör..tack bella för hjälpen...hon kändes även fin i ett lugnt jobb här hemma..ladylike stånkar på kapar nån sekund här o där ...betäckningarna har rullat igång ..mkt försiktigt..hoppas det blir lite mer än så...mvh ronny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards