Alla inlägg under februari 2010

Av Ronny - 26 februari 2010 19:21

hos bosse hästdoktor idag..face blev åtgärdad i ett framknä o ett bakknä..ska ta det lugnt en vecka tio dar..leo lystes o det var mkt positivt  med hans gaffelbands skada..för börja o ta i lite nu..känns riktigt bra..nu är det bara femton minus..livet kanske återvänder..mvh ronny

Av Ronny - 25 februari 2010 23:01

idag blev face o lykke gutten skodda..det  är nog det enda som hänt..det är fortfarande mkt kallt...igår var det kring 20 minus o så var det lite vind..så det var svinkallt..flertalet hästar fick vara inne..imorgon bär det i väg till bosse hästdoktor..face o leo..få se vad han hittar på face..nåt är det o jag har mina aningar, få se om jag är rätt ute..leo får han känna igenom..vet inte om han har ultraljudet med sig...iså fall får han lysa..mvh ronny

Av Ronny - 23 februari 2010 02:14

vilken tråkig helg det varit...kall o blåsig..har känt mig helt ur form...idag har jag kört leo o ridit pilot..ngt kyligt men det gick..hade även tänkt köra face men han hade tappat en sko o han behöver skos om så därför fick han vara..mvh ronny

Av Ronny - 17 februari 2010 14:09

idag fick jag veta att jag inte kom in på seminkursen...om jag har tur ordnar de en till pga många sökanden...man får hoppas..igår var jag o gjorde min fjärde tatuering..porträtt av min mamma..hennes bröllopsfoto..blev otroligt bra men det blir ingen fler på bröstet..fn vad ont det gjorde...mvh ronny

Av Ronny - 15 februari 2010 00:50

fick under veckan muntlig kritik på ett inlägg jag gjort tidigare i höst..gällande allan o att jag skulle få skit när han kom till boden pga hur han såg ut...mager o tofsig..inte fin alls ,man var ju lite långhårig o tunn när han kom o sen fick han två obegripliga kolik anfall på betet..så nåt var galet...

det utrycktes missnöje över att jag skrivit att jag skulle få skit...tar åt mig kritiken , men fick veta en kort stund efter att tappra försök till att få igång skitsnack om hästen gjorts med hästens ägare  på travgalan o när denna förklara läget så var han inte så intressant att ha att göra med efter det...tack till ägaren o till de andra berörda kan jag bara säga..jag visste det!!!!

Av Ronny - 14 februari 2010 23:14

denna helg hände ju nåt som jag aldrig trodde skulle hända..syster kerstin på en häst..för er som inte vet så är hon o har alltid varit otrligt häst rädd o hade man sagt för nåt år sen att hon skulle sitta på en häst hade hon nog dött...av reaktionerna att döma..så har de flesta mkt roligt åt de bilder som är upplagda..kan tala om att vi hade lika roligt o asgarva åt hennes heroiska insats, med många otroligt roliga ögonblick...all heder åt insatsen...har ridit face på plan o kört leo båda skötte sig riktigt bra..mvh ronny

Av Ronny - 13 februari 2010 01:17

idag har jag ridit pilot o eder ..tycker att gubbarna (även husse) gör det riktigt bra..sen behöver man ju egentligen nån som står på sidan o talar om alla fel...körde leo nu ikväll..alla svarta fläckar o skuggor var riktigt farliga..mvh ronny

Av Ronny - 11 februari 2010 20:37

melle tog sista pengen ikväll i boden..tränaren var nöjd...det blev lite galet med ansökningen till seminkursen...jag skickade till asvh o inte asvt..men ansökningen blev ändå förmedlat rätt så jag väntar ännu på att höra från asvt..mvh ronny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards