Alla inlägg under december 2009

Av Ronny - 31 december 2009 15:19

GOTT NYTT ÅR..hoppas vi alla får vara friska o pigga o ha det bra.

Av Ronny - 26 december 2009 16:24

idag har eder o gutten varit ut på ridplan..eder funkar jätte bra ska nog försöka rida honom i vinter...gutten får nog gå i pullert..är så stel i ena sidan så jag orkar inte rida honom...mi var ut en sväng på byn med pilot.grattis till kompis jonsson som vann i ume med lucio idag.. skitkul..

Av Ronny - 24 december 2009 14:31

VILL ÖNSKA ALLA NÄRA O KÄRA ALLA JAG KÄNNER ..HÄSTÄGARE,STOÄGARE EN RIKTIGT GOD JUL...stallchefen.

Av Ronny - 22 december 2009 21:37

idag ringde göran som äger lykketta eller ägde för nu är hon min..tack tack..mkt trevlig o fin häst...betäcks igen med lykke gutten till sommaren...annars knogar det på...kör leo ..är allmänt skizzo från början men lugnar ner sig o sköter sig riktigt fint efter ett tag..har även varit ut med pilot...börjar funka riktigt bra...hästarna i boden är det rätt ok med..melvin har inga lopp o face har haft känningar av karllederna..men är visst bättre...mvh ronny

Av Ronny - 20 december 2009 11:57

hipp hipp hurra idag fyller syster år...annars knogar det på..har kommit mig ut o ridit pilot med varierat resultat...lykketta är inte dräktig måste prata med ägaren o höra vad vi ska göra...hovslagaren har varit så nu kan jag köra leo igen..mvh ronny

Av Ronny - 15 december 2009 07:35

ja nu händer det inte så mkt...för lite snö, det kommer lite men inte nog...har varit ut med pilot..tog western sadeln, känns som han funkar bättre med den, åtminstone när jag rider..tycker bara mer o mer om den hästen...leo är nu riktigt bra sen kastration, behöver skos om, så jag väntar på hovslagarn...får vara ute mkt i hagen o röra sig, ska nog försöka lysa gaffelbandet här efter jul..så jag vet var vi ligger..pumba är en riktig symaskin biter i allt o alla...får sina ryck då man funderar själv på att flytta, går bara från den ena saken till den andra, naturligtvis sånt som han vet att inte får göra/röra...men jag ville ju ha en hund med fart o det har jag fått....mvh ronny

Av Ronny - 10 december 2009 10:09

tack för all uppvaktning på min 40 års dag...här är nu all snö borta igen..går inte att träna häst, håller på bli tokig eller kanske bara mer....mvh ronny

Av Ronny - 5 december 2009 05:40

ja nu är det slut på friden herr o är hemma...surrade i ett  hela vägen hem ...tror inte han diskuterat så mkt under dessa veckor...skönt ändå att ha han hemma...har kört leo..snäll som vanligt..blir bara piggare o piggare...men det har tagit lite på killen...mvh ronny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards