Alla inlägg under april 2011

Av Ronny - 30 april 2011 21:44

har varit full rulle o datorn trögar sig därför har jag inte skrivit på ett tag.

visningen av eder gick mkt bra..vilken otroligt fin häst han är...tack till jonsson, wera, suba o syster yster...leo starta samma dag..hade lite trafikstörningar men blev sista häst med pengar..källor sa att han gick 14,5 sista varvet..så jag är nöjd.

valle känns mkt fin o ladylike tränar på...ska nog ner till sk på onsdag så per g. får känna på valle..helena o flickorna har köpt en till shettis..mulle..från jävre..mkt lyckliga barn..andrus vet har varit o tagit cem test får i år...har även haft ridhjälp av bella...tusen tack..hoppas du fortsätter att komma hit.. annemi har jag satt igång ordentligt ...blir bara piggare o piggare...ja det har säkert varit nåt mer som jag inte kommer ihåg...mvh ronny

Av Ronny - 13 april 2011 22:17

har idag varit ner till skellefteå med leo..per gustafsson körde jobbet..såg fin ut o kusken tyckte han kändes fin..blir kanske start..eder ska visas upp i skellefte 21/4 får tillomed ett lopp kallat efter sig..kul..jag o syster har beslutat idag att vi inte ska ha kvar scharigo..så han är till salu..ladylike känns bättre o bättre så få se om hon kanske är en travare trots allt..mvh ronny

Av Ronny - 6 april 2011 14:44

tiden går...är snart en vecka sen jag var till bosse hästdoktor med valle o hjoggstjärna...gick igenom båda o hitta inga fel..hjoggstjärna fick lite vitaminer mm för sin hud o uppdragna mage ..båda hästarna raspades...tränar annars på med eder..lykkegutten..ladylike o leo, som inte känns riktigt bra..få se om jag ska visa upp eder på skellefteå travet den 21/4..blivit tillfrågad men inget klart ..sen har simb raindance åkt iväg så nu är mitt samarbete med jesper nilsson avslutat..vet inte riktigt hur man ska tacka för detta ..har varit guld värt..o kommer att sakna det massor...mvh ronny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards