Alla inlägg under januari 2008

Av Ronny - 31 januari 2008 23:48

vilket perfekt väder o fina vägar vi haft ett tag, har kunnat träna precis som jag vill......prince o melvin har fått börja snabba på lite, face känns jätte fin,mjuk o gå villig, rutan har jag mixtrat med lite utrustning o tycker hon känns bättre o bättre, börjar slappna av....grötta ska igång i helgen efter sina små operationer (kastrering o vargtänder) lykke gutten lunkar på är en otrolig snäll o fin individ...jespers märr har gått på penecillin igen får såret på kotan o ska snart opereras.(svall kött)  mvh ronny

Ps jag tror du bara luras carro......Ds


Av Ronny - 27 januari 2008 22:03

har varit o kört krut rutan o det var en snäll o lugn individ, ska vinter träna nu ett tag så får vi se.....melvin har jag bytt bett på o han kändes mkt lugn o fin o face är pigg....prince ska få på sig helstängt, blir vansinnig när han skuttar rakt ut eller rakt upp för inget .grötta hade en släng av kolik i går men det verkar ha repat till sig, lika snurrig som vanligt...... mvh ronny

Av Ronny - 24 januari 2008 13:30

såg att unette håleryd varit till norge o vunnit grattis carro(då får väl jag vinna nästa gång vi möts......)vill tacka sleipner norrbotten för den fina annonsen om lykke gutten i års utskicket, det känns roligt att göra nåt när man har stöd från föreningen-tusen tack-mvh ronny

Av Ronny - 21 januari 2008 15:40

igår kväll hämtade jag hem min nya häst  KRUT RUTAN som jag köpt av lars sandin.hon är halv syster med krut anton som jag leasade i 2 år av mats sandin, rutan är lite högre o framförallt längre än sin halvbror o det är bra anton var lite för kort , rymdes inte. rutan ska jag träna i vinter o funkar hon får hon starta på annars betäcks hon till sommaren.mvh ronny

Av Ronny - 18 januari 2008 23:58

har fått ett erbjudande att köpa en halvsyster till en av mina favorit hästar som jag haft, hon ska visst vara lugnare o lite större än honom mer info kommer när allt är klart.......

Av Ronny - 16 januari 2008 23:38

idag har andrus varit hit o tagit bort gröttas vargtänder så om ca en vecka är han fit för fight igen. katten svea är steriliserad o märrarna tog vi blodprov för att kolla att de verkligen är dräktiga, vi kollade igenom några häst munnar också o det var rätt ok.face o melvin går för fullt nu o prince lunkas varannan dag.lykke gutten rider carina ca två gånger i veckan. så är läget just nu hoppas att lite snö/ís blir kvar.....mvh ronny 

Av Ronny - 11 januari 2008 21:19

nu har lilla also fin kommit hit o ska vara här ett tag är en åring e:center field u:queen love ägare mats sandin bilder kommer senare i foto album.

Av Ronny - 10 januari 2008 11:47

har fått en kommentar om att om detta är min träningsdagbok så händer det inte så mkt här i stallet,som de flesta förstår är det bara en liten del,summering av vad som händer /pågår som jag skriver här o även är det till för mina egna funderigar,frågor mm jag sköter inte hemsidan själv utan detta är den väg jag kan kommunicera(förutom dagboken)...........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards