Alla inlägg under november 2010

Av Ronny - 20 november 2010 12:47

har börja o sätta i gång hästarna igen..är väl inte optimalt än..behöver mer snö..men de känns fina o smidiga...valle vill till o busa till det ibland..bumpar med rumpan o vill iväg...scharigo känns mkt stabilare o jag tycker att han travar betydligt bättre..så få se..har ju stora problem med andra hästar på banan så det är en lång väg kvar..har inte hunnit köra den nya nåt..måste få på skor...är en mkt snäll o gosig häst i allafall..trivs otroligt bra med annemi..behöver visserligen en instruktör har en hel del fuffens för mig...hjoggstjärna vilar än får göra så till efter jul..så får man hoppas att hon är ok..har börjat natt avskilja lycka o lystra...lycka verkar njuta av ensamheten, lilla jag är betydligt mer missnöjd...mvh ronny

Av Ronny - 13 november 2010 16:37

det blev bytes affär..har bytt bort melvin mot ett två årigt viking kronos sto..ladylike face..ue and arifant...bilder o mer info sen...mvh ronny

Av Ronny - 13 november 2010 13:55

nu har det kommit snö men inte tillräckligt..har ändå börjat smyga igång en del av hästarna...få se om melvin är bortbytt..blir i såfall ett två årigt varmblodsto..mer info om/när det är klart..måste bara få skriva hur otroligt fin min ridhäst är en riktig dröm att rida...mvh ronny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards