Alla inlägg under februari 2011

Av Ronny - 27 februari 2011 14:43

ja det har väl inte undgått någon att det varit lite kallt...haft stillestånd i drygt två veckor..leo blev åtgärdad efter sista starten men är nu igång o ska starta på torsdag i boden...valle är lite trög..lady like problem med balans hjoggstjärna känns bara bra...mvh ronny

Av Ronny - 4 februari 2011 12:46

o vad jag hade dit o göra förstår jag inte...såg loppet, var ganska besviken tyckte han var bland de oplacerade o såg jätte tråkig ut...han flåsa lite mer än han brukar efter loppet så jag var mkt fundersam...tränaren kom in efter ha värmt en annan häst o fråga mig vad han blev..jag svara lite uppgivet 8-9..då sa tränarn med skärpa i rösten...kusken sa han blev fyra femma...så då var det bara att vänta på resultat pappret o se där..femma var han...hade kanske behövt ha lite bättre fäste så då blev det ju genast mycket bättre..håller mig nog hemma o ser på liven...har haft en omtumlande vecka..kära lycka har flyttat till kompis carina i brännträsk som sällskapshäst...där får hon det bättre än bra men man kommer att sakna henne...igår tog jag med mig face the excalibur till boden där kommer han att bo hädanefter med alexandra...kommer oxå att bli perfekt men det känns i hjärtat..två hästar som stått mig riktigt nära är nu borta men jag kan ju inte spara dem på hög...mvh ronny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards