Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Ronny - 6 oktober 2009 02:12

har nu varit i huvudstaden i flera dar...trivs alltid bra där konstigt nog...kan det kanske bero på att vi har varit på trav ons,lör o sön...travhäst auktion fre kväll o lördag kväll...gav nästan uffe hjärt snörp när jag höjde handen o bjöd på en häst fredag tyvärr blev jag överbjuden...torsdag kväll var vi på hamburger börs o såg primadonnor..mkt bra mat o jätte bra show...vi har även hunnit med lite sightseeing tack vare anne o mats..som oxå var där...sitter faktiskt o skriver detta på min ny inköpta bärbara dator...har nu fått upp min häst jag skrivit om...kom i fredags o fick gå direkt till jesper...tar hem honom så fort jag kan..det är en fyra årig hingst som heter De leone ås, pappa är self possessed o mamma är eternal circle e:mack lobell...som oxå är mamma till malabar circle ås..har inte sett honom än men har hört att han är inte så stor men visst jätte snygg...har ju en gaffelbands skada vänster bak...annars hade jag nog aldrig haft råd att köpa en sån häst...har gått en femton tid på 2140 o var första oplacerad i kriterie kvalet i fjol på en sexton tid på 2640..kan nog få ganska roligt med en sån om skadan går att få till..mvh ronny


  

Don Leone Ås

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards